منتقدین مواضع رهبری در استراتژی دشمن گام برمی‌دارند

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: هیچ شخصیتی در کشور اعم از عالم، مرجع و فرمانده قانونا و شرعا مجاز نیست بر خلاف مواضع مقام معظم رهبری حرکت و عمل کند و هرکس قدرت ایشان را متزلزل کند به کشور ضربه زده است.
منتقدین مواضع رهبری در استراتژی دشمن گام برمی‌دارند

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: هیچ شخصیتی در کشور اعم از عالم، مرجع و فرمانده قانونا و شرعا مجاز نیست بر خلاف مواضع مقام معظم رهبری حرکت و عمل کند و هرکس قدرت ایشان را متزلزل کند به کشور ضربه زده است.

دیگران چه می خوانند:

به گزارش ایسنا، سردار غلامرضا جلالی در گردهمایی رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان خمینی‌شهر با بیان اینکه برخی افراد در استراتژی دشمن گام برمی‌دارند، اظهار کرد: هرکس که در استراتژی دشمن گام بردارد جزو دشمنان ما محسوب می‌شود؛ هر چند در گذشته انقلابی بوده و سوابق انقلابی خوبی هم داشته باشد.

وی افزود: مواضع ولی فقیه برای ما به عنوان یک مولفه قدرت محسوب می‌شود و وجود رهبری واحد در کشور بخشی از قدرت نرم ماست.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه امروز همه در دنیا به قدرت رهبری پی‌برده‌اند، گفت: کسانی به مواضع مقام معظم رهبری انتقاد یا اعتراض دارند، ایشان را تضعیف می‌کنند و در استراتژی دشمن گام برمی‌دارند.

جلالی ادامه داد: بخش عمده‌ای از اقتدار امروز نظام مربوط به وجود و جایگاه مقام معظم رهبری است و سر انگشتان مقام معظم رهبری اگر به هر سمت و سوی باشد همه ما باید به همان سمت نگاه کنیم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور تاکید کرد: هیچ شخصیتی در کشور اعم از عالم، مرجع و فرمانده قانونا و شرعا مجاز نیست بر خلاف مواضع مقام معظم رهبری حرکت و عمل کند و هرکسی قدرت ایشان را متزلزل کند به کشور ضربه زده است.

جلالی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم از اقتدار و قدرت سخت کشورمان دفاع کنیم باید از مولفه‌های قدرت نرم نظام هم دفاع کنیم و اجازه ندهیم هیچ کس به مقام معظم رهبری نگاه چپ کند.

وی با بیان اینکه امام راحل بارها فرموده‌اند ملاک فعلی حال افراد است، افزود: افرادی بودند که در زمان پیامبر (ص) با شمشیر خود در صدر اسلام می‌جنگیدند و در زمان ولایت حضرت علی (ع) علیه ایشان شمشیر کشیدند.

جلالی تصریح کرد: هر کسی بگوید ما موشک دفاعی و نظامی نمی‌خواهیم، حرف دشمنان را تکرار کرده و همراه با ‌آن‌هاست.

وی با بیان اینکه امروز بخش عمده‌ای از مولفه‌های قدرت در کشور ما موجود است، گفت: باید در بخش فرهنگی اجتماعی انسجام کشور را تقویت و حفظ کنیم چرا که هر چقدر دودستگی و اختلاف بین ما باشد، نشانه ضعف ما محسوب می‌شود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: از مهم‌ترین دستاوردهای نظام ما تولید صنایع موشکی و صنعت دفاعی است و امروز در کشور موشک‌های صد در صد ایرانی و بومی ساخته می‌شود که تمام برنامه دفاعی کشور را پاسخگو است.

وی با بیان اینکه امروز ارتش، سپاه و بسیج با انسجام رزمایش قدرت خود را به دنیا نشان می‌دهند، تصریح کرد: نشان دادن قدرت حوزه نظامی ما نشانه جنگ‌طلبی نیست و ارائه قدرت ما در راستای بازدارندگی دشمنان است.

جلالی افزود: اگر امروز از طریق رسانه ملی بخشی از توان موشکی و دفاعی ما در قالب شهرهای موشکی پخش می‌شود، حکایت از نشان دادن بخشی از قدرت نظامی ماست.

وی تاکید کرد: طبق آیه قرآن و دستور الهی ما موظف هستیم توان قدرتی و دفاعی خود را افزایش دهیم تا دشمنان از ما هراس داشته باشند و از ترس به ما حمله نکنند.

جلالی با اشاره به اینکه بازدارندگی دشمن نشانه درک متقابل است، اظهار کرد: تولید و انباشت نظامی یک تکلیف انقلابی است و باید هر آنچه در توان و استعانت‌مان وجود دارد برای تقویت قدرت سخت نظامی و دفاعی به کار گیریم و ارتقا دهیم.

وی یادآور شد: امروز یکی از کشورهای همسایه خود را در امور کشورهای دیگر دخالت می‌دهد ولی کشور ما متهم به دخالت در امور کشورها می‌کند؛ آن‌ها باید درکی درست از قدرت دفاعی و نظامی داشته باشد و اگر درک درست از دفاع و قدرت ما نداشته باشد قطعا به ما حمله نظامی خواهد کرد.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با بیان اینکه احساس ضعف کشور ما برای صدام عامل اصلی حمله او به کشور ما بود، گفت: اگر می‌خواهیم دشمن از ترس قدرت ما حمله نکند، باید خود را قدرت به معنای واقعی نشان دهیم.

وی افزود: قدرت نرم خارج از نیرو و توان نظامی محسوب می‌شود و اتحاد، وحدت و اعتقاد همه اقوام کشور به یک کشور واحد نشانه قدرت نرم نظام ماست.

جلالی با تاکید بر اینکه اسلام ناب محمدی بخشی از ایدئولوژی قدرت نرم ماست، گفت: نباید بگذاریم شهادت‌طلبی و فرهنگ ایثار و شهادت در کشور ما آسیب ببیند.

وی ادامه داد: واقعه عاشورا برای ما یک مولفه قدرت محسوب می‌شود و ما با اتکاء از فرهنگ عاشورا از نظام و انقلاب دفاع می‌کنیم.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: اگر می‌خواهیم پاسداشت خون شهدا باشیم باید با برگزاری یادواره‌های شهدا و حمایت از کنگره شهدا به تقویت قدرت نرم کشور کمک کنیم.

جلالی در پایان با بیان اینکه فصل‌الخطاب بودن مواضع رهبری برای ما نقطه قوت است اظهار کرد: هر انقلابی‌ای که امروز برای خود ثروت‌اندوزی کند و جزو طبقه اشراف کشور شود، دیگر انقلابی نیست حتی اگر آن فرد در گذشته انقلابی بوده باشد.

انتهای پیام

منتقدین مواضع رهبری در استراتژی دشمن گام برمی‌دارند

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟