مذاکره با اتحادیه اروپا برای رفع محدودیت ۷ ساله هما

ساخت برتر: مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از مذاکره با اتحادیه اروپا برای رفع محدودیت ۷ ساله پرواز ایرباس ۳۲۰ به اروپا خبر داد.
مذاکره با اتحادیه اروپا برای رفع محدودیت ۷ ساله هما
دیگران چه می خوانند:
به گزارش پایگاه خبری و تخصصی ساخت برتر: فرهاد پرورش با یادآوری این که فعالیت هما با کمیسیون اروپا از سال 2008 میلادی آغاز شد، اظهار کرد: یکی از قوانین این کمیسیون تبعیت از  Third Country Operators)  TCO) است به این صورت که هر شرکت هواپیمایی که در نظر داشته باشد از سال 2017 میلادی به اروپا پرواز کند به جای مذاکره با سازمان هواپیمایی کشوری همان کشور برای میزان انجام پرواز و جزئیات آن، با کمیسیون اروپا باید هماهنگی کند.

وی افزود: شرکت هواپیمایی هما اعلام آمادگی کرد تا بعد از ممیزی‌های لازم از سال آینده میلادی مجوز انجام پروازهای این شرکت به هما داده شود که در این بخش رضایتمندی کلی خود را اعلام کردند.

وی محدودیت نوع هواپیما برای پرواز به اروپا توسط کمیسیون اروپا از سال 2009 را از دیگر مشکلات این هما اعلام کرد و گفت: آنها اعلام کردند برخی از تایپ های هواپیماها از جمله ایرباس 320 برای پرواز به اروپا نباید استفاده شود.

مدیرعامل هما ادامه داد: سال گذشته درخواست کردیم که امکان استفاده از ایرباس 320 برای پرواز به اروپا برای ایران‌ایر فراهم شود که تیمی را برای بررسی به ایران فرستادند و به نظر می‌رسد با توجه به اقدامات ما مشکل خاصی در پذیرش این هواپیماها برای پرواز به اروپا وجود نداشته باشد.

مذاکره با اتحادیه اروپا برای رفع محدودیت ۷ ساله هما

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟