آقاي هاشمي ؛ اين دختر منتظر است تا بميرد

ساخت برتر: در بخش نفرولو‍ژي بيمارستان مفيد دختر 14 ساله اي به نام خديجه جعفري بستري است كه به سقف اتاق خيره شده و به دليل بي پولي منتظر فرا رسيدن زمان مرگش است
آقاي هاشمي ؛ اين دختر منتظر است تا بميرد
دیگران چه می خوانند:
به گزارش پایگاه خبری و تخصصی ساخت برتر: مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که مردم از لحاظ سلامت باید در وضعیت قابل قبول باشند و بیمار و خانواده اش نباید دغدغه و رنجی، جز رنج بیماری داشته باشند.
متاسفانه باز شاهد بي مهري مسئولين نسبت به يك بيمار هستيم.دختر نوجوان افغاني كه جز خدا هيچ كس را ندارد.دختري كه دو كليه خودش را از دست داده است و بايد سريعا پيوند كليه بشود تا بتواند زنده بماند.خديجه كه در بيمارستان مفيد تهران بستري است مي گويد يك فرد خير ايراني پيدا شد كه به من كليه اهدا كند ولي متاسفانه مي گويند قانون اجازه اهدا كليه يك ايراني به افغاني را نمي دهد و با هزار بدبختي يك فرد افغاني پيدا كرديم كه به من كليه بدهد ولي اين شخص 20ميليون تومان پول مي خواهد و من هزينه بيمارستان را ندارم بدهم چه برسد به اين هزينه و هيچ كاري نمي توانم بكنم جز اينكه منتظر بمانم تا بميرم...
صحبت هاي اين دختر نوجوان بسيار دردناك و ناراحت كننده است.دختري كه لحظه شماري مي كند تا زودتر بميرد و ديگر زجر بي پولي نكشد.
رهبر معظم انقلاب چندی پیش دستور داده‌اند که همه کودکان افغانستانی، چه آنها که دارای شرایط قانونی حضور در ایران هستند و چه آنها که مدارک قانونی حضور در ایران را ندارد باید در مدارس دولتی ثبت‌نام شوند و این یک تصمیم بزرگ و تاریخی بود.
البته برای همه کسانی که روش و منش رهبر معظم انقلاب سر مسئله « مهاجرین افغانستانی» را دنبال می‌کنند مسئله عجیبی نیست. مرور فقط همین 2 سال اخیر نشان می‌دهد که رهبر انقلاب با دستور به «تکریم همه مهاجرین افغانستانی» و بیان جمله «تهران؛ خانه افغانستانی‌هاست»، مشخص کرده بودند که سیاست عالی نظام جمهوری اسلامی در مواجهه با مهاجرین افغانستانی، همچنان طبق آرمان‌های اولیه انقلاب تدوین می‌شود و کم‌کاری‌ها و بدکاری‌های مدیریت بی‌آرمان و بوروکراتیکی که مهاجرین را به‌چشم «بیگانگان» نگاه می‌کند، انحراف از آرمان‌های انقلاب است و شخص رهبری جلوی این انحراف ایستاده است. و حالا این دستور، سند تضمین‌شده دیگری بر اولویت نگاه انسانی و اسلامی، در تصمیم‌گیران اصلی نظام‌ جمهوری اسلامی است.
جناب آقاي هاشمي، وزير محترم بهداشت انتظار مي رود شما نيز به عنوان يك ايراني به كمك اين دختر افغاني برويد و دست پدرانه بر سر اين دختر بكشيد و آرزوي مرگ او را به اميد و شادي تبديل كنيد.

منبع: شما نیوز

آقاي هاشمي ؛ اين دختر منتظر است تا بميرد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟