تولید ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری در مجتمع شهید کلاهدوز

ساخت برتر: مدیرعامل قطارهای فدک با اعلام این که تا اوایل سال آینده ۲۰۰ دستگاه واگن با همکاری یک شرکت داخلی در مجتمع شهید کلاهدوز ساخته می شود گفت: تا پایان سال ۱۴ رام قطار ۸ واگنه تولید و به چرخه بهره برداری افزوده خواهد شد.
تولید ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری در مجتمع شهید کلاهدوز
دیگران چه می خوانند:
به گزارش پایگاه خبری و تخصصی ساخت برتر: مهدی معصومی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس برنامه هر ماه کاری یک رام قطار مسافری (8 واگنه) به چرخه بهره برداری فدک اضافه می شود.

وی با بیان این که در طراحی واگن ها تلاش کرده ایم از بافت و رنگ استفاده کنیم، افزود: در قطارهای فدک میز غذاخوری مجزا و شبیه میز غذاخوری هواپیما در ابعاد بزرگ را برای رفاه مسافران طراحی کرده ایم.

وی با بیان این که تا پایان سال 14 قطار به بهره برداری می رسد، یادآور شد: نرخ مصوب بلیت 5 ستاره ویژه فدک 205 هزار تومان در مسیر تهران-مشهد  و نرخ بلیت 5 ستاره فدک 145 هزار تومان است که سعی می کنیم در ایام مختلف بر اساس عرضه و تقاضا قیمت ها را شناور کنیم.

وی با تاکید بر این که قیمتهای ما به روز است و برای مسیر تهران-شیراز نیز نرخ های مسیر تهران-مشهد اعمال می شود، افزود: روزانه از تهران به مشهد و بالعکس قطار داریم و یک روز در میان نیز در مسیر تهران-شیراز قطارهای ما سیر می کنند.

وی با اشاره به این که طی چند روز آینده و به مناسبت نیمه شعبان 2 رام قطار به مسیر تهران-مشهد افزوده می شود،  تصریح کرد: در حال تولید 200 دستگاه واگن در داخل کشور با همکاری یک شرکت ایرانی در مجتمع شهید کلاهدوز هستیم و تا پایان سال جاری 9 رام قطار به چرخه بهره برداری وارد می شود.

مدیرعامل قطارهای فدک بیان کرد: پیش بینی می کنیم سالانه یک میلیون و 800 هزار مسافر را جابجا کنیم.

تولید ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری در مجتمع شهید کلاهدوز

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟