حقوق چند ده میلیون تومانی مدیران ارشد بيمه + سند

ساخت برتر: با استناد به ماده 76قانون خدمات کشوری هیچ کس در دولت نباید بیش تر از هفت برابر حداقل حقوق یک کارمند عادی حقوق بگیرد.
حقوق چند ده میلیون تومانی مدیران ارشد بيمه + سند
دیگران چه می خوانند:
به گزارش پایگاه خبری و تخصصی ساخت برتر:   دریافت حقوق کلان مدیران و اعضای هیات مدیرهء شرکت های دولتی همیشه مورد توجه محافل رسانه ای بوده است.

با استناد به ماده 76قانون خدمات کشوری هیچ کس در دولت نباید بیش تر از هفت برابر حداقل حقوق یک کارمند عادی حقوق بگیرد.
 
به گزارش خبرنگار شمانيوز؛ میزان حقوق ،اضافه کار و ماموریت (ناخالص) مدیران ارشد بيمه مركزي بعضا  بیش از 300میلیون ریال می باشد.

این در حالی است که از این مبلغ حدود 84میلیون کسورات ماهانه بوده و خالص پرداختی به این مدیر طبق فیش حقوقی صادره در اسفندماه حدود300میلیون ریال می باشد.

این درحالی است که تبصرهء ماده 76قانون مدیریت خدمات کشوری اشاره می نماید :سقف حقوق ثابت و فوق‌العاده مستمر نباید از (7) برابر حداقل حقوق ثابت و فوق‌العاده‌های مستمر تجاوز کند.

لازم به ذکر است برابر بند 5 مصوبه هیئت وزیران درباره تعیین ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان برای سال 1394 که توسط معاون اول رئیس جمهور به کلیه دستگاه های دولتی و ...ابلاغ گردید : حداقل حقوق و مزایای مستمر (شاغلین) موضوع تبصره ماده (76) قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارمندان دستگاه‏های اجرایی مشمول این قانون و سایر مشمولین ماده مذکور به میزان هفت میلیون و پانصد هزار (000ر500ر7) ریال و حداکثر حقوق و مزایای مستمر این قبیل کارمندان هفت برابر حداقل حقوق مذکور در این بند تعیین می‌شود.

لذا حداکثر حقوق و مزایای یک کارمند به استناد قانون مدیریت خدمات کشوری ومصوبه ضریب حقوقی سالجاری نباید از هفت برابر حداقل حقوق یعنی 52میلیون و 500هزار ریال بیشتر گردد.

این در حالی است که میزان حقوق ناخالص این مديران ارشد بيمه مركزي بیش از سقف مجازتعیینی توسط قانون و مصوبه دولت می باشدو باعث ناراحتي شديد بين كارمندان بيمه شده است

در ذيل فيش حقوقي 5 نفر از مديران ارشد بيمه مركزي را مشاهده مي نماييد








حقوق چند ده میلیون تومانی مدیران ارشد بيمه + سند

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟