پیش‌قرارداد فاینانس ۱.۳ میلیارد یورویی آزادراه تهران-شمال امضا شد

ساخت برتر: پیش قرارداد تامین فاینانس یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون یورو بین شرکت آزادراه تهران-شمال و شرکت دوو کره جنوبی برای منطقه سه این آزادراه امضا شد.
پیش‌قرارداد فاینانس ۱.۳ میلیارد یورویی آزادراه تهران-شمال امضا شد
دیگران چه می خوانند:
به گزارش پایگاه خبری و تخصصی ساخت برتر:  مهران اعتمادی در حاشیه امضای پیش‌قرارداد سرمایه‌گذاری کره‌ای ها در منطقه سه آزادراه تهران-شمال در پاسخ به تسنیم اظهار کرد: با هدف کوتاه کردن مدت اتمام پروژه، تامین و پشتیبانی مالی شرکا در آزادراه تهران-سمال تصمیم گرفتند از سرمایه‌گذاران خارجی مناسب به صورت فاینانس استفاده کنند.

وی تصریح کرد: در این زمینه با شرکت‌های مختلفی از کشورهای چین، کره جنوبی ایتالیا، ترکیه و آلمان انجام شد که در نهایت امروز با شرکت دوو کره جنوبی یک پیش قرارداد (MOU) امضا شد.

وی با اشاره به این‌که بر این اساس شرکت دوو یک میلیارد و 300 میلیون یورو برای منطقه 3 آزادراه تهران-شمال تامین مالی انجام می‌دهد، افزود: در صورت نهایی شدن این قرارداد، دولت ایران طی 15 سال این مبلغ را باپرداخت خواهد کرد.

وی با یادآوری این‌که طرفین 6 ماه مهلت دارند که پیش قرارداد را نهایی کنند، گفت: کارشناسان شرکت دوو چند دور بررسی را آزادراه تهران-شمال داشته‌اند که به زودی برسی کامل‌تری در این زمینه انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آیادراه تهران-شمال با بیان این‌که پیش قرارداد ما با شرکت کره‌ای به صورت EPCF است، افزود: هم‌اکنون قطعه یک آزادراه تهران-شمال 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

پیش‌قرارداد فاینانس ۱.۳ میلیارد یورویی آزادراه تهران-شمال امضا شد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟