ترفند جدید برای رسیدن به موفقیت و ثروتمند شدن

برای موفق شدن نیازمند ایده های جذابی هستیم تا بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه برسیم. من توانستم با چند ترفند ساده در بیزنس به موفقیت های کلانی برسم.
ترفند جدید برای رسیدن به موفقیت و ثروتمند شدن

چرم مصنوعی فانتزی

امروزه چرم مصنوعی فانتزی عروسکی در طرح ها و مدل های بسیار گوناگون و متنوعی تولید می شوند که تقاضا کنندگان بسیار زیادی را در سراسر کشور دارند.

این چرم ها امروزه یکی از پر فروش ترین کارهایی می باشد که
افراد و استقبال کنندگان بسیار زیادی دارد. بازار چرم مصنوعی  بسیار
گسترده بوده و روز به روز در حال ارتقا می باشد.

دیگران چه می خوانند:

این کیف ها در رنگ ها و سایز های مختلفی وجود دارند که انتخاب هر یک از آن ها بسته به سلیقه مشتریان و مصرف کنندگان متفاوت می باشد.

چرم نیاز به مراقبت و توجه دارد که افراد با توجهات کافی می توانند چندین
سال از این محصول مرغوب خود استفاده نمایند. حتی الامکان چرم خود را از
وسایل تیز و برنده دور نگه دارید.

چرم مشهد

شرکت چرم مشهد بزرگترین تولید کننده چرم با ظرفیت سالانه بیش از یک میلیون قطعه انواع کالای چرمی، البسه، دستکش، کیف (اداری، دوشی، پول و ...) کمربند و سایر محصولات چرمی در کشور است که کلیه فرآیندهای تولید از چرمسازی تا محصول نهایی و کنترل کیفی را در محل کارخانه متمرکز نموده و محصولات تولیدی را به طور مستمر و به صورت مستقیم به بازار مصرف عرضه می نماید تا امکان نظارت پیوسته متخصصان جهت تولید محصولی با استانداردهای بالا را فراهم می آورد.

ما در چرم مشهد، هر صبح کارمان را با تولید و ارائه محصولاتی آغاز می‌کنیم که هم‌چون خاطره‌ای ماندگار در ذهن مخاطبانمان بدرخشند. ما می‌خواهیم در قلب و حافظه مصرف‌کنندگان‌مان از داشتن محصول چرم ایرانی حس افتخار ایجاد کنیم و با پویندگی و نوآوری در این مسیر به پیش می‌تازیم.

 

چرم درسا

اگر نقطه شروع برند چرم درسا را سال 1370 اعلام کنیم، زندگینامه‌ی این برند تا امروز به سه دهه تقسیم می‌شود.
دهه اول درسا، زمانی است که شاهین فاطمی و امیرکاظم نورمحمدی اولین گام را برای تولید محصولات چرم طبیعی برداشتند. کار و فعالیت بی‌وقفه، رمز پیشرفت و توسعه‌ی درسا در این بازه است. موفقیت این برند تا جایی پیش رفت که که کارگاه 15 متری درسا به کارخانه‌ای به مساحت 2000 متر مربع در سال 1378 رسید.
دهه دوم اما زمانی برای اندیشه، پرورش نیروی متخصص، توسعه‌ی کیفیت و ارتقای زیرساخت‌ها بود. درسا در این دهه موفق شد تا جایگاه خود را در زمره‌ی برندهای با کیفیت ایرانی تثبیت کند.
و اما فصل سوم، فصلی خاص برای درسا و شروعی نو برای گسترش یک برند ایرانی بود. برند درسا در این دهه، استراتژی توسعه‌ی برند را پیش گرفت. زیربرند‌هایی که در ادامه به آن اشاره خواهیم‌کرد، حاصل تحقیق و توسعه‌ی این برند در حوزه‌ی سبک زندگی درسایی، در این بازه است.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

ترفند جدید برای رسیدن به موفقیت و ثروتمند شدن

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟